دختر من آروم بود ، تبش خیلی خفیف بود ، با قطره استامینوفن کنترلش کردم
بد به دلتون راه ندین ، اونقدرا هم ترسناک نیست
واکنش بچه ها با هم فرق داره
وای من دوروز دیکه🥹😭😭😭
وای اره تازه خوابشم کم شده من موندم چ جوری با استامینفون خوابش نمیبره ی بندگریه میکنه
خیلی بد بود پسر منم همش گریه میکرد مثه اینکه دوتا واکسن جدید اومده به موقع پسر اولم نبود
من ۵ روز دیگ باید ببرمش بزنم از الان ماتم گرفتم بخدا
وای منم استرس داره میکشتم
خیلی بد بود پسر منم خیلی اذیت شد
لعنت به واکسن از صبح که واکسن رو زدیم اصلا نخوابیده فقط گریه میکنه😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.