واکسن دوماهگی خر است 🫠🥲 ۱۴۰۴/۹/۱

۶ پاسخ

واکسن۴ماهگی خرتر است😭

دقیقا منم صبح بردم پاشو تکون میده گریه میکنه

واکسن ۴ ماهگی بده دخترم همش گریه میکنه🥹

اره برای منم دوماهگی اذیت شد
ولی ۴ ماهگی امروز زدم خداروشکر تا الان ک خوبه

دقیقا😬
منم امروز بردمش برای واکسن دو ماهگی صبح تا حالا بغلمه و درد داره

چرا؟ درد دوره نی نی مون؟🥺

سوال های مرتبط

مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نلین🎀 مامان نلین🎀 ۱۰ ماهگی
مامان پسمل کوچولو مامان پسمل کوچولو ۹ ماهگی
مامان عطرین و آریا🩷🩵 مامان عطرین و آریا🩷🩵 ۲ سالگی