۶ پاسخ

بچه ها کسی سوزن ازاد سازی زده

خب آزمایش بده
خدا رو چه دیدی شاید لک لانه گزینی باشه

۲.۳ روز صبر کن میشی

خوب صبح یه بار بزن بلکه مثبت بودی

منم مثل شما بودم بی بی هم منفی شد هنوزم لکه دارم. اصلا هیچ وقت اینجور نبودم
شماهم بی بی بزن انشالله که شما مثبتی

بیبی زدی

سوال های مرتبط