خانوما شاتوت و چجوری میشورین؟

۲ پاسخ

چون حشره کوچیک وخاک داره توی سطل یا قابلمه کوچیک ۲ بار از آب پر میکنم خالی میکنم

تو ابکش میریزم با سرعت نور ی اب کوچیک روش میگیرم
چون حس میکنم زیاد بشورم مزش میره🥲

سوال های مرتبط

مامان قرتی خانم مامان قرتی خانم ۳ سالگی