۴ پاسخ

عالیه عزیزم مبارک باشه

بتا بعد از ۴ روز باید بیشتر از ۴ برابر بشه و اگه نشه رشد جنین خوب نیست، باید بری سونو، یا عددا رو اشتباه نوشتی، یا آزمایشو اشتباه انجام دادن یا رشد جنین خوب نبوده، باید بری سونو تا مشخص بشه

بتا خانم ۱۲۷بارداری خارج رحم هست

عالیه مبارکه

سوال های مرتبط

مامان سفید برفی ♡ مامان سفید برفی ♡ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان صبا مامان صبا هفته دوازدهم بارداری
مینا مینا قصد بارداری
درناز درناز قصد بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گردو کوچولو مامان گردو کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری