خانما عدد بتام شده ۲۰
باردارم؟

۱۱ پاسخ

عزیزم درخواست میدی داشته باشیم همو

من ۳ روز قبل موعد ۳۰ بود رفت بالا
به نظرم بارداری دو سه روز دیگه دوباره بتا بده

ببین تو آزمایشت رنج آزمایشگاه چنده؟

خیر مثبت نیست

علایم چیا داری؟

یعنی مشکوک به بارداری ، باید دو روز بعد مجدد تست بدی، اگر افزایش تصاعدی داشته باشه احتمال بارداری هست

اگه از وقت پریودیت گذشته نه عزیزم اگه هنوز نگذشته چرا

بستگی به رنج آزمایشگاه داره بعضی ها بالای ده بعضی ها بالای 25

مشکوکه...صبرکن چندروزبعددوباذه بده

باید 48 ساعت بعد تکرارش کنی
اگه عددش قابل توجه بالا رفته باشه بله بسلامتی بارداری

چند روز گذشته؟؟

سوال های مرتبط

مینا مینا قصد بارداری
درناز درناز قصد بارداری
مامان گردو کوچولو مامان گردو کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان نخود😍💗 مامان نخود😍💗 هفته بیست‌ودوم بارداری