خانما عدد بتام 20 بود مثبته دیگه؟

۱۰ پاسخ

من روز بعد موعدم منفی بوده الان این عدده فکر کنم دیر اتفاق افتاده
باید تکرار کنم

بله مثبته ۴۸ ساعت بعد تکرارش کن و چیزای مقوی خوب بخور ایشالله دو برابر میشه

اره چند روز تاخیر داشتی

فک کنم باید بالای ۲۵ باشه

۴۸ ساعت بعد باید دوبرابر شده باشه

البته باید رنج ازمایشگاهتو هم بفرستی ک بهتر بهت بگم عکس برگه ازمایشتو بفرس

تکرار باید بشه چون هنوز بتا ضعیفه

یه ۷۲ ساعت یعدش تکرار کن

اره عزیزم ولی تکرارش کن

باید تکرارش کنی عزیزم ولی احتمالا مثبتی

سوال های مرتبط

مامان امیر پاشا مامان امیر پاشا هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی🍓🥹 مامان توت فرنگی🍓🥹 هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی🧸 مامان نی نی🧸 هفته پانزدهم بارداری
مامان تودلی🩷 مامان تودلی🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا❤ مامان معجزه خدا❤ ۱ ماهگی
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری