من روز بعد موعدم منفی بوده الان این عدده فکر کنم دیر اتفاق افتاده
باید تکرار کنم
بله مثبته ۴۸ ساعت بعد تکرارش کن و چیزای مقوی خوب بخور ایشالله دو برابر میشه
اره چند روز تاخیر داشتی
فک کنم باید بالای ۲۵ باشه
۴۸ ساعت بعد باید دوبرابر شده باشه
البته باید رنج ازمایشگاهتو هم بفرستی ک بهتر بهت بگم عکس برگه ازمایشتو بفرس
تکرار باید بشه چون هنوز بتا ضعیفه
یه ۷۲ ساعت یعدش تکرار کن
اره عزیزم ولی تکرارش کن
باید تکرارش کنی عزیزم ولی احتمالا مثبتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.