آره دیگه
انقد استرس داری که اصن گشنه نمیشی شاید تشنه
از اون طرفم۱۲ ساعت بعدش نمیشه چیزی خورد جز آب و ژله و آبمیوه
عزیزم بچت بریچ است که میخوای سزارین کنی اگه بریچ است از چند هفتگی فهمیدی بریچه و دیگه نچرخید
نباید بخوری هیچی تا ۲۴ ساعت بعد از زایمان
اره گفتن اب هم نخور 😵💫😭تا ۹ صبح که برم بیمارستان معلوم نیست کی سرم وصل کنن غش میکنم از ضعف
اگه آره سعی کن نخوری و غذای سبک یه چند ساعت بگذره آماده باشی برای سزارین برای من یهویی شد سزارینم بعد دوساعت عملم کردن یه حالت تهوع شدیدی داشتم موقع عمل خیلی اذیت شدم
برای چی؟میخوای چکار کنی؟
عزیزم سزارین هستی؟
اب میتونی بخوری برای سزارین
منتهی سه ساعت تقریبا قبلش نخور چون مدام هوق میزنی
برا زایمان ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.