36/6
یعنی تب یا نه ؟

۳ پاسخ

نه عزیزم تب نیست

نه دمای طبیعیه تا ۳۷/۵
بیشتر شه تبه

نه بالای ۳۷.۵ تب میشه

سوال های مرتبط

مامان mhrsam مامان mhrsam ۱۲ ماهگی
مامان پریماه مامان پریماه ۱ سالگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی