۳ پاسخ

احتمالا تازه میخاد سرمابخوره یکم استامینوفن بده اگه دیدی سرما خوردگی شدید شد ببردکتر

پهلوهاش سرماخورده

تب نداره پهلوهاشو ببند

سوال های مرتبط

مامان mhrsam مامان mhrsam ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی