۶ پاسخ

پهلوهاش گرم‌نگه دار احتمالا سرما خورده اما جای نگرانی نیست

دکتر به من گفت کامل طبیعی
همینجوری بود

قطره آهن میدی یا غذا خوردن شروع کرده از اونه
اگه دارو میدی سرما داره واس اینم هست

سرما خورده شاید

بچه من بعد از واکسن‌شش ماهگی اینجوری شد

..........

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۶ ماهگی
مامان کیان🥰 مامان کیان🥰 ۱ سالگی