مامانایی ک سزارین شدید بد از دنیا اومدن چقد پستری میکنن؟

۵ پاسخ

کلا یه شب نگه میدارن مگر اینکه مشکل فشارخونو ایناداشته باشی که دوشب نگه دارن

منک شب ده یازده شب رفتم اورژانسی معاینه کردن و سزارین شدم فرداش بعدظهر ترخیص کردن ولی باید شکمت کار کرده باشه فشار خونت خوب باشه وگرنه باید بمونی باز

فقط سایت زدن که مردم خرید کنن ولی نه ارسال میشه نه کسی جوابگوعه شماره هم اصلا تو شبکه نیست

کلا یک شب نگه میدارن

بستری

سوال های مرتبط