خدا انشالله همه چی خوبه ولی ۸ هفته برو برا قلب نی نی
زود رفتی و اینکه اگ لک داری فقط استراحت
استراحت کن و شیاف بزار
خدا رو شکر سونو مشکلی نداره
فقط چون زود رفتی جنین دیده نشده که اونم طبیعیه
اره من بر اساس پریودی فک کردم بیشتره
قلب تشکیل نشده هنوز زوده دوتا سه هفته دیگه سونو بده
بیشتر استراحت کن عزیزم ایشالله به سلامت بگذرونی
هنوز ۴هفته و ۶ روزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.