لک دیدم رفتم واژینال چطوره؟

تصویر
۶ پاسخ

خدا انشالله همه چی خوبه ولی ۸ هفته برو برا قلب نی نی

زود رفتی و اینکه اگ لک داری فقط استراحت

استراحت کن و شیاف بزار
خدا رو شکر سونو مشکلی نداره
فقط چون زود رفتی جنین دیده نشده که اونم طبیعیه

اره من بر اساس پریودی فک کردم بیشتره

قلب تشکیل نشده هنوز زوده دوتا سه هفته دیگه سونو بده
بیشتر استراحت کن عزیزم ایشالله به سلامت بگذرونی

هنوز ۴هفته و ۶ روزی

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته دوازدهم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی من🥰 مامان نی نی من🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری