رفتم سونو واژینال لک افتادم شیاف پروژسترون ۲۰۰بگیرم یا ۴۰۰

۶ پاسخ

عزیزم باید از دکتر بدرسی اینجا هر مس طبق نظر دکترش بهت میگه
دکتر برای هر کسی یه چیزی شاید برای شما خوب نباشه اون تجویز

تو این هفته سونو شکمی ام میرفتی معلوم میشد عزیزم

۴۰۰

من ۴۰۰ میزارم درد داشتم و دور نافم تیر میکشید

ب من ۴۰۰ داده

من روزی دوتا ۴۰۰ میزارم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🌱🧿 مامان معجزه خدا🌱🧿 هفته بیست‌وچهارم بارداری