سلام مامانا شیاف پروژسترون ۴۰۰ مقعدی استفاده کنم یا واژینال؟

۴ پاسخ

من مقعدی ک میزاشتم حس دفع بهم دست می‌داد واس همین زیاد نمیموند داخل واس همین سر بارداری دومم واژینال میزاشتم

من واژینال میزاشتم

مقعدی استفاده کن واژینال تو همین گهواره شنیدم عفونت میاره .خیلی چربه

معقدي خيلي بهتره

سوال های مرتبط

مامان لوس لوسی🫀🧿 مامان لوس لوسی🫀🧿 هفته دوازدهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ودوم بارداری