۱۴ پاسخ

مقعدی راحت تره بنظرم

هر دو میشه استفاده کرد ولی اگه لکه بینی داری بهتره مقعدی استفاده کنی

مقعدی بهتره واژینال احتمال عفونت واژن بالامیره

مقعدی

هر دو مورد اگه لکه بینی داری از مقعد

من مقعدی

من واژینال میزارم

مقعدی

من مقعدی میزارم

من لکه بینی ندارم ولی جای بچم محکم نیست دکتر گفت واژینال امروز

مقعدی باید بزنی از راه باسن🤣

چرا استفاده میکنی

روش نوشته هم واژینال هم مقعدی. من مقعدی استفاده میکنم

هم مقعدی و هم واژینال. هر کدوم راحت‌تری

سوال های مرتبط

مامان مهوا🩷🌸 مامان مهوا🩷🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین🤰🤱❤️ مامان رادوین🤰🤱❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری