مامانا شیاف پروژسترون رو مقعدی استفاده کردید یا واژینال؟

۱۲ پاسخ

من مقعدی برای احتیاط خونریزی نداشتم

واژینال باعث میشه بیکینی حساس بشه و احتمال عفونتت بیشتر بشه چون هی کم کم میاد بیرون باید مرتب لباس زیر عوض کنی یکمم چربه. من حساسیت دادم لابیا ورم کرد بعد دکتر گفت دیگه از پشت استفاده کن

واژینال من استفاده میکنم

دكتر به من گفت مقعدي، من لكه بيني هم نداشتم
شما حتما از دكترت بپرس

فقط مقعدی استفاده کن حتی اگه دکترت گفت واژینال

دکتر به من گفت واژینال

مقعدی

دکتر به من گفت واژینال.و اینکه حداقل ۱ ساعت باید دراز بکشی

مقعدی

اگر لک بینی داری مقعدی

واژینال

دکتر به من مقعدی گفت استفاده کنم

سوال های مرتبط

مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا🌱🧿 مامان معجزه خدا🌱🧿 هفته بیست‌وچهارم بارداری