شیاف پروژسترون ۴۰۰ باید مقعد بزاری یا واژینال؟بخاطر لکه بینی

۷ پاسخ

برامن دکترگفت مقعدی بازم ازدکترت بپرس چون میگن واژینال بزاری لکه بینی هم نداشته باشی دچار میشی

من چهار بار واژینال استفاده کردم

اگر لکه بینی داری مقعدی بزار حتما

من مقعدی استفاده کردم

من واژینال میزارم اما انتقال جنین کردم لکه بینی ندارم

لکه بینی میگن مقعدی بهتره

هر کدوم ک راحتی
من واژینال استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مارشمالو👼🏻❤️ مامان مارشمالو👼🏻❤️ هفته یازدهم بارداری
مامان مهرماهی 🌙🤰🏻 مامان مهرماهی 🌙🤰🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا🌱🧿 مامان معجزه خدا🌱🧿 هفته بیست‌وچهارم بارداری