۴ پاسخ

برو سونو و شیافت هم هر ۱۲ ساعت بزار

خون ریزی خیلی خطرناکه سنو رفتی

پرژسترون هر ۱۲ساعتی بذار

بنظرم با دکترت مشورت کنی بهتره چون میگی بیشترم شده خدایی نکرده خطرناک نباشه عزیزم

سوال های مرتبط