دختر من سه روز پیش عمل کرد
فتق کشاله ران داشت
سلام عزیزم، پسرمنم همینطور بود، اتفاقا مادرم میگفت نترس بادش بزرگتر هم میشه تا وقتی بچه غلت بخوره بره رو شکم نافشم میره داخل..
دکتر هم که بردم گفت نافش رو ببندی فقط بچه اذیت میشه وگرنه هیچ تاثیری نداره. گفت تا 3ماهگی صبر میکنیم احتمال زیاد خوب میشه اگر هم نشد اقدام بعدی رو انجام میدیم.
که ۳ماه که شد طی چند روز کامل رفت داخل
دکتر میگ یا نارس بودنش یا همون زور زدنشه
میگ نذار خیلی گریه کنه یا زور بزنه
دکتر بردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.