سلام
شیردوش برقی چه مارکی خوبه؟

۵ پاسخ

از لبتو راضی بودم. عالی نبود ولی به نسبت قیمت میرزید. قدرت مکشش تا دوماهگی از نوزاد بیشتر بود. از بعد دوماهگی مکش نوزاد من بیشتر بود.

اونت فیلیپس

My 375

فیلیپس
ولی خودم نداشتم
🥴

مامامیلک

سوال های مرتبط

مامان عشقم مامان عشقم ۲ سالگی
مامان آریانا مامان آریانا ۱ سالگی