۲ پاسخ

به دکترت بگو منم دایم ضعف داشتم یه ویتامین داد اصلا دیگه ضعف نمیکنم خیلی راحتم

احتمالا ریفلاکس معده گرفتی، بعد از غذا مایعات نخور، سریعا دراز نکش، شیرینی‌جات مصنوعی کمتر بخور، حجم غذات رو کم کن، تعداد وعده هاش رو بیشتر کن. اگر بهتر نشد با این چیزا به دکترت بگو بهت قرص معده بده

سوال های مرتبط