سلام واکسن یک‌سالگی چطوریه دردداره ؟

۳ پاسخ

اصلا نمیفهمه فقط اونجا یکم گریع بعدش هیچی نمیفهمه

راحت ترين واكسنه منم ديروز زدم فقط اونجا گريه كرد همين

منم امروز زدم خداروشکر گوش شیطون کر سبکه

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱ سالگی