خانما قطره پدی لاکت برا چیه حتمن باید ب بچمون بدیم؟؟

۲ پاسخ

من‌ پدی لاکت میدادم خیلی خوب بود بچم دل درد داشت اروم میشد
دکترش گفت تا قطرش تموم شد نیاز نیست‌دیگه بدینش

پدی لاکت واسه نفخ و عملکرد بهتره روده هاس
من نمیدم ولی خیلی شنیدم ک میدن

سوال های مرتبط

مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 ۶ ماهگی
مامان بی نام مامان بی نام ۵ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی ۴ ماهگی