من نوزادم ۲۰ روزشه هر سه ساعت ۹۰ سیسی شیرخشک میخوره
خیلیه؟

۴ پاسخ

دختر من نزدیک سه ماهشه هر سه ساعت ۹۰تا میخوره😂

اگه بالا نمیاره اوکیه دیگه تقریبا میشه همون هر یه ساعت ۳۰ سیسی

بالا نمیاره؟

خوبه که . ماشالله بهش. پسر من ۴۹ روزشه الان به زور ۵۰ تا میخوره

سوال های مرتبط