خانوما برای عفونت چی پیشنهاد میدید؟

۶ پاسخ

من دکترم بهم گفت هفته یبار تو آب و بتادین بشین به ربع بعد هفته یبارم تو آب و جوش شیرین بعد یکماه عفونتم خوب شد زخمم داشتم خوب شد

پوست انار خشک شذع رو بجوشون بعد ک یکم سرد شد بشین توش عالیهههه ینی

ازیترومایسین هم خودت بهور هم همسرت

قرص فلوکونازول هر 8 ساعت یه دونه
عالیه

دکتر زنان🫴🏻

مترونیدازول

سوال های مرتبط