سلام اگر چشم آستیگمات باشد بدون عینک به مرور بیشتر می شود و اذیت می شوید . من هم بدون عینک شدید سردرد میشم و باید عینک بزنم. یک مدت نزنم یا زیاد صفحه گوشی و تلویزیون نگاه کنم باز سردرد می گیرم
عینک
منم مثل شما هستم
عینک هم دوساله گرفتم ولی نمیتونم بزنم خیلی اذیتم میکنه
اینقدر سردرد میشم که انگار چشام میخواد درآد
مثل امروز از صبح سردرد و پشت پلکم درد میکنه
من فقط عینک و قرص خوبم میکنه😅😅
من عینک میزنم دیگه درد نمیکنه ولی دیگه دائم میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.