۷ پاسخ

پسر منم دوربینش ضعیفه. عینک بش دادن😔

پسرم از یک سال پیش فهمیدیم.تنبلی چشم بود باعث انحراف شده بود..دکتر گفت ببندم هفت ماه...ولی متاسفانه فقط در حد دوماه تونستم ببندم...چند وقت پیش بردم دکتر گفت تنبلیش بهتر شده ولی چشماش ضعیفه...عینک داده الانم با کلی کلک و بازی عینک میزنه..

خانما شماها بچه هاتون زمان دارن گوشی بازی میکنن یا تلوزیون نگاه میکنن پلک تند تند میزنن مثل تیک عصبی؟

من دخترم داره وقتی زیاد گوشی نگا میکنه، نمیزاره هم ببندم، موندم اینهمه بچه ها دورو اطراف سرشون تو گوشی چرا نشدن

دختر من
دکتر بهش عینک داد

پسرمن داره

دختر من داره هنوز دکتر نبردم

سوال های مرتبط

مامان ارسین مامان ارسین ۴ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۳ سالگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۳ سالگی