من قرص ایزوپرین میخورم
آمپول هیدروکسی پروژسترون هم میزدم امشب رفتم بیمارستان بزنه برام خاک تو سرش فشاردادن همه دارو ریخت بیرون یکم رفت تو پام فقط
اینارم به داروخانه بدون نسخه نمیده
من رفتم زایشگاه بستریم کردن بهم سرم سولفات و امپول بتا
زدن و دکتر هم بهم قرص برای انقباض داد
راهی نیست
باید بیمارستان بری خدایی نکرده زایمان زودرس نباشه
من ۳۱ هفته انقباظ داشتم فقط آرامش داشته باش مایعات بخور خودش خوب میشه استرس زیاد تر میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.