خانما برا رفع انقباض تو ۳۵ هفته چیکار کردین ؟؟

۴ پاسخ

من قرص ایزوپرین میخورم

آمپول هیدروکسی پروژسترون هم میزدم امشب رفتم بیمارستان بزنه برام خاک تو سرش فشاردادن همه دارو ریخت بیرون یکم رفت تو پام فقط
اینارم به داروخانه بدون نسخه نمیده

من رفتم زایشگاه بستریم کردن بهم سرم سولفات و امپول بتا
زدن و دکتر هم بهم قرص برای انقباض داد

راهی نیست
باید بیمارستان بری خدایی نکرده زایمان زودرس نباشه

من ۳۱ هفته انقباظ داشتم فقط آرامش داشته باش مایعات بخور خودش خوب میشه استرس زیاد تر میکنه

سوال های مرتبط

مامان طهورا و ایلیا مامان طهورا و ایلیا ۱۰ ماهگی