سلام خانم ها اونایی که بچه شون توی هفته ۳۵ زیر صدک ۱۰ چیکار کردین

۳ پاسخ

منم بچم صدک ۱۰ هست و خونرسانی بهش کمه.دکتر بهم گفت هر هفته باید سونو بدی تا چک بشی و اگر وضعیت حاد باشه باید سریع زایمان کنی.پودر لیدی میل و اسپرین میخورم.کلا بهم گفتن جثه بچم خیلی ریزه هم سرش هم پاهاش .فقط دارم غصه میخورم

صدک 10 خیلی کم نیست

دکتر بهم ال لارجنین و آسپرین داده
مولتی ویتامین ها و ویتامین ها رو هر روز می‌خورم ، تغذیه هم بهش توجه کن
گوشت و مغزیجات و میوه زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی