منم بچم صدک ۱۰ هست و خونرسانی بهش کمه.دکتر بهم گفت هر هفته باید سونو بدی تا چک بشی و اگر وضعیت حاد باشه باید سریع زایمان کنی.پودر لیدی میل و اسپرین میخورم.کلا بهم گفتن جثه بچم خیلی ریزه هم سرش هم پاهاش .فقط دارم غصه میخورم
صدک 10 خیلی کم نیست
دکتر بهم ال لارجنین و آسپرین داده
مولتی ویتامین ها و ویتامین ها رو هر روز میخورم ، تغذیه هم بهش توجه کن
گوشت و مغزیجات و میوه زیاد بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.