۸ پاسخ

ولی ۶ نرمالشه اصلا نگران نباش ایشالله ۶ هست

دختر من ۲و۸۵۰ بدنیا اومد ۴ ماهگی ۶و۸۵۰ بود گفت خوبه ولی خودم هی میگم کمه 🙄😅

دخترت هم وزن دختر من به دنیا اومده
دختر من الان تو ۷ماهگی نزدیک ۸کیلو هست
وقتی تو دفترچشون نمودارشون رو به بالا هست ینی نرماله

توی نمودار گهواره زده بود باید بین ۵ تا ۷ باشن
۶ خوبه دیگه

دختر من تولد۳کیلو بود چهار ماهگی ۶کیلو ۱۰۰ گرم بود بهداشت گفت کمه

شش ماهگی باید دو برابر تولد باشه
یعنی تا شش ماهگی به ۶ برسه خیلی خوبه

رو نمودار باید باشه پسر من ۲۷۰۰ بود تولد بهداشت گفت ۴ماهگی باید ۷باشه

۶ کیلو

سوال های مرتبط

مامان نورُالزهراو👼🏻 مامان نورُالزهراو👼🏻 هفته نهم بارداری
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی