عزیزم همه بچهها این سن همینن دیگه با فقط شیر سیر نمیشن باید با مشورت پزشک بهش غذا بدید
بچه رو شیر خشکی کنی بعداً برات بیشتر دردسر میشه
بازم قبل از هر کاری با پزشک مشورت کن
هیچی نمیتونه جای شیرمادروبگیره
برای شیرخشک هم بهتره ازدکترمشورت بگیری عزیزم
ببین بستگی به بچه داره
الان دختر من ببلاک یبوست اورد براش روزای اول الان اپتامیل میخوره
گیگوز ۲بخر به همه ی بچه ها میسازه چربی خوبی هم داره یبوست نمیگیره
بچت الان شیشه شیر میگیره دیگهز
باید استفاده کنی ببینی بهش میسازه یانه ب پسر من نساخت یبوست گرف ببلاک دادم خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.