اگه تو گهواره یا ننو بمونه که خیلی خوبه
خودتم راحت تری
فقط موقع شیر دادن و تعویض پوشک برش دار
ولی مطمئن باش زیرش راحت باشه و گرمش نشه
من هرشب بچم تو ننو میخوابه اتفاقا راحت ترم هست من بدون گهوارش هیچ جا نمیتونم برم همه جا میبرمش
اشکال نداره عزیزم فقط جاشو فیکس کن که نتونه بچرخه بالشت اینا هم زیر سرش نزار که باعث خفگی میشه بیارش پایین شیر بده دوباره بزارش تو ننو
نه عزیزم
دقیقا امشب سوال منم هست😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.