۴ پاسخ

پسرم دو سال و ۳ ماهگی رفت دیگه جنگ شد نرفت
خوب بود دوس داشت

من تازه امروز میشه ۶ روز ک ثبت نامش کردم میبرم چون بشدت وابسته منه تومرحله جذب دیگ منم اونجا میشینم هرروز

دختر من ۱۸ ماهگی فرستادم اوایل بدخلقی میکرد بعد دو سه هفته خیلی خوب شد اینقدر دوست داشت که دختر بزرگم میرفت دنبالش نمیومد بزور میاورد..

پسر بزرگم نیمه اولی هست از چهار سالگی رفت مهد سال بعدش هم رفت پیش دبستانی
سنش خوب بود دستشویی میتپتشت خودش بره بسوزه خودش و می‌تونست وقتی اومد خونه تعریف کنه مسایل

سوال های مرتبط