ن نمیبرم هیچ وقط هم نمیبرم جایی شلوغ نمیبرم که بچم مریض بشه ارزش نداره ببری جایی شلوغ که مریض بشه بعد پشیمون بشی که چرا رفتم هیت بچه از همه چی مهم تره من جاهای شلوغ اصلا بچه نمیبرم حتی موقعه بهداشت رفتن هم میزارم آخر تایم که سری برم بیام خلوت باشه مریضی استفراغ اسهال هم اومده اصلا جایی که شلوغ باشه به هیچ عنوان من پامو نمیزارم خونه راحت برا خودش بازی میکنه چرا ببرشم جایی شلوغ بعد یه چی پیش بیاد بگم چرا رفتم کاش نمیرفتم چون بچه هستن با کوچیک ترین چیزی مریض میشن آدم باید خیلی هواسش باشه
نه نمیرم اینجا گرمه
بله میرم
ن نمیرم چون بشدت هوا گرمه و پسرمم خیلی اذیت میکنه
نه والا با بچه اذیت میشه
آخه بچه کوچیک چه درکی از عزادرای دار تو جمعیت شلوغ یکی مریض باشه بچه مریض میشه بعد صدا های بلند برای بچه ها خیلی ضرر داره حالا چه مراسم شادی چه غم
هم هوا گرمه هم شلوغی و صدای بلند اذیتش میکنه نمیبرم من خودم کلافه میشم ادم بزرگم چه برسه به بچه
اینجا به شدت گرم و شرجی شده و مریضی هم زیاد شده از اونور نه میشه جای سر بسته رفت نه سر باز بخاطر همین نمیرم با اینکه دسته سر کوچمونه
قبول باشه منم شبایی ک شوهرم شیفت نیست و خونس میریم
من نرفتم اینقد نق میزنه پسر من میریم مهمونی همش بغلمه جایی میرن مامانمم نذری داره تاسوعا شاید نرم خونشون با این نق نقو ☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.