ولی چقدر این واکسن دوماهگی سخت بود 😐

۹ پاسخ

من دخترمو واکسن دوماهگی بردمش اصلا اذیتم نکرد،اصلنم تب نکرد،خیلی اوکی بود،من یکساعت قبل از بردنش برا واکسن قشنگ حمومش دادم که هم خواب الود باشه هم تنش خنک باشه،وقتیم واکسن بهش زدن،چون حمومش دادم بودم دوست داشت بخواب،قطره استامینوفنم سرساعت هر ۴ساعت بهش دادم،به اندازه سرسوزن اذیتم نکرد

وای آره منم بیدارم هنوز بچم خوابالوده بخاطر استامینوفن شیر نمیخوره

واقعا سخت بود، خداروشکر گذشت

من قبل واکسن استامینوفن میدم چند دقیقه قبلش
بهداشت میگه نه
ولی دکترش گفت تا نیم ساعت قبلش ایراد نداره

اره افتضاحه تا الان بیدارم

نترسونم من برا واکسن 2 ماهگیش تک و تنهام نه مامانم هست نه شوهرم🥲

جدییی من فراا دخترمو می‌خوام ببرم🥲🥲🥲

خیلییی وحشتناکه😮‍💨

واقعاااا🥹🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۷ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۹ ماهگی