سلام خانومای خوشگل دارم میرم برای عمل سزارین 🥹❤️🤰 دعام کنید

۱۱ پاسخ

آخی عزیزم ایشالا به سلامتی زایمان کنی نینی قشنگ تو بقل بگیری موقع زایمان برای ما هم خیلی دعا کن

ایشالا به خوبی و خوشی زایمان کنی و نی نی تو سلامت بغل بگیری عزیزم، خدا پشت و پناه خودتو نی نیت🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏

آخش همه دارن زایمان میکنن خداوندانصیب ماهم کن 😅

انشالله به سلامتی خاهر برا ماهم دعا کن

انشاءالله به سلامتي زايمان كني و ني ني خوشگلتو سالم وصالح بغل بگيري عزيزم🥰

مبارکه
چندساعت دیگه زلزله رو میبینی اینقد حس خوبیههههه
زلزله من که هنوز بیداره از دیروز سه عصر🫤 کلی باباش فحش دادم حرصم خالی شه🤣

ای جااانم عزیزم منم دارم میرم برای سزارین
الهی برامون به سلامتی و راحتی پیش بره❤

در پناه خدا ایشالا بخیر بری و با نینی بسلامتی برگردی

سلام عزیزم التماس دعا برای من خیلی دعا کن مشکلم حل بشه

الهی به سلامتی برایه مام دعا کن

عزیزم انشالله زایمان راحتی داشته باشی وبسلامتی بغلش بگیری منم چگچهاردیگه باید برم برای عمل موقع زایمان برای ماهم دعا کن

سوال های مرتبط

مامان ماهان‌و فرهان💙 مامان ماهان‌و فرهان💙 ۱۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی