۲ پاسخ

اپتامیل برا نوزاد خوبه
ولی یادمه بخاطر رفلاکسش یک ماهگی عوض کردمش و ببلاک دادم
روزی چند سیسی و هرچندساعت شیرخشک میدی؟

دکتر به من گف یه ربع تابیست دقیقه نگهش دار شیر هضم‌بشع وگرنه بالا میاره

سوال های مرتبط