۳ پاسخ

اره عزیزم

بعضی موقعها اروغ ندارن یکم بخوابن بعد انقد نق میزنن که باید ارغشونو بگیری🤦🏻‍♀️

تا یه ربع ۲۰ دقیقه باید تلاشتو بکنی. آروغ نزد دیگه ولش کن

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم 🩵 مامان گل پسرم 🩵 ۷ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی