۴ پاسخ

آروغ گرفتن مکافاته من شبا نمیتونم بگیرم خوابش بهم میریزه صبحم که میگیرم نصفشو میاره بالا ...گیر کردیم بخدا

شیر شب رو تا یه سالگی میخوره ولی آروغو نمیدونم

اروغ نمیدونم ولی میگن تا یک سال و نیم یا دوسال باید شیربخوره

من که از همین الان خستم این تاپیک منم زدم میگن تا شش ماهگی باید آروغ بگیری ..شیر شب رو نمیدونم احتمالا شب کمتر میشه در حد دوبار بیدار شدن

سوال های مرتبط

مامان نیکی و هانا مامان نیکی و هانا ۶ ماهگی
مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان محمدو مهراد مامان محمدو مهراد ۱۰ ماهگی
مامان جان دل💙🩵 مامان جان دل💙🩵 ۵ ماهگی
مامان ماهلین 🩷🐣 مامان ماهلین 🩷🐣 ۲ ماهگی