چیکارمیکنین بچهاتون تاصب میخابن

۷ پاسخ

من دخترمو فقط ظهرا میخابونم۱تا ۲ونیم میخوابه،،شباهم از ساعت ۹ونیم ۱۰ میخابه تا ۸صبح..البته چندبار واسه شیر بیدار میشع

هیچی از بچگی بیدار نمیشد شیر شبم نمی‌خوره از شیش ماهگی دیگ عادت کرده 9/30 می‌خوابه 8بیدار میشه

من دو شبه ملاتونین میدم ، تا صب تکون نمیخوره
دکتر بهش داده

بچه ی من 4 بیدار شده همچنان بیدار

و منی ک هرروز بعد بیخوابی بچه باید برم سرکار

کاش بگن واقعا چجوری میخوابونن

برا ما هنوز بیدارع🤣

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان برسام گلی مامان برسام گلی ۲ سالگی