۵ پاسخ

من چیزی نمیگم چون صداشون کشف کردم بی‌خیالی میزنم خودش خوب میشه

من فقط با جدیت میگم داد نزن خداروشکر جواب میده

داد میزنه میزنه تو سر خودش کاریشم نمیشه کرد آروم میگم داد نزن عیبه
با جدیت بگم بغض میکنه

سکوت میکنم تاااا داد نزنه بعد میگم مامان داد زدن کار بدیههههههههههههه

من با جدیت جلوش می ایستم تو بعد با لحن خیلی جدی میگم داد نزن یواش تر ولی گاهی اگ تکرار کنه یا لج کنه اهمیت نمیدم

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی
مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱ سالگی
مامان آریامهر مامان آریامهر ۱ سالگی