من چیزی نمیگم چون صداشون کشف کردم بیخیالی میزنم خودش خوب میشه
من فقط با جدیت میگم داد نزن خداروشکر جواب میده
داد میزنه میزنه تو سر خودش کاریشم نمیشه کرد آروم میگم داد نزن عیبه
با جدیت بگم بغض میکنه
سکوت میکنم تاااا داد نزنه بعد میگم مامان داد زدن کار بدیههههههههههههه
من با جدیت جلوش می ایستم تو بعد با لحن خیلی جدی میگم داد نزن یواش تر ولی گاهی اگ تکرار کنه یا لج کنه اهمیت نمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.