هفتت بالاس خطرناکه نری بهتره
من ۳۰هفته رفته بودم با ماشین شخصی مشهد 🥲خداروشکر چیزیم نشد باز همین طور ک بقیه گفتن واجب نیس نرو
خیلی سخته تو ماشین نشستن
برا همین دوماهه شهرستان نرفتم
اگه واجب نیست نری بهتره
خیلی ریسکش بالاس نرو
خودت اذیت میشی بنظرم نری بهتره خدای نکرده اتفاقی نیوفته
ریسک ب نظرم بدن تا بدن متفاوت ممکن شما بری صحیح و سالم انشالله برگردی من برم مشکلی ایجاد بشه اگر واجب نیست نرو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.