والا من مسیرهای کوتاهم نمیزم مسافرت خیلی ریسک داره
اره من تا همین لحظه آخر اینور اونورم😂😂
آره عیبی نداره بری ولی نباید بیشتر از یه ساعت بشینی هر یه ساعت ده دقیقه راه برو ممکنه ورم کنی رانندگی با احتیاط و آروم باشه که بهت فشار نیاد
مشکلی پیش نمیاد فقط گرمای هوا اذیتت میکنه
من26/27هفته رفتم مسافرت.
اون هفته رفتم شمال
مسافرت ک نه
ولی تقریبا هرهفته یا دو هفته ای یبار یه مسیر ۴ ساعته رو میرم
خدا خودش کمک کنه این چند هفته بخوبی بگذره🤲🏻
اره من رفتم به وجود اینکه استراحت بودم😁
من آره الانم تو راهم دارم برمیگردم شمال
والا من دیروز رفتم روستا صبح رفتم غروب برگشتم به غلط کردن افتادم هوا خیلی گرررممم بوووود دختر اذیت بودم امروزم ورم کردم 🥴🥴🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.