۳ پاسخ

عزیزم منم اینجوریم علائم یائسگی زودرسه باید درمان بشه!!من که فعلا نتونشتم برم دکتر شما که رفتی حتما جوابو ببر دارو بده بهت

تنبلی تخمدان

احتمالا عفونت داری
ینی قطعا مشکل زنانس ربطی ب تیرویید ندارخ

سوال های مرتبط