۴ پاسخ

کلا ازاده
فقط اینکه میری ازمایشگاه بگو اورژانسی میخوای ک ۲ساعته آماده بشه وگرنه طول میکشه یه روز

دکتر بنویسه ارزون تر میشه

اگر دکتر بنویسه توسیستم ثبتش کنه و بیمه تکمیلی داشته باشی رایگانه

آزاد میشه

سوال های مرتبط