۳ پاسخ

منم همین طورم از درد خواب ندارم

طبیعیه

اره عزیزم تا میتونی به پهلو چپ دراز بکش ..زیاد سرپا نمون میخوای آشپزی کنی صندلی بزار ..

سوال های مرتبط