واسه من عزاداری میکنه من پا میشم میرم. زیاد جدیش نگیر فکر کنم تا یک سالگی همین باشه وضعیتمون.
ووووویییی پسرمنم همینجوریه ننه قربونش بره 🥰نی نی ها از این سن اضطراب جدایی و از دست دادن دارن سعی کن یهو جلوش پانشی بری با ی اسباب بازی یا چیزی سرگرمش کن اگه گریه کرد مثلا آشپزخونه بودی دالی کن باهاش 🤭
دخترم. تا بزارم. زمین شروع به گریه میکنه
الان اعتماد کرده به شما فقط میترسه از دستت بدا
پسر منم همینطور شده وابستگی شون بیشتر شده
اظطراب جدایی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.