از کی لکه بینی داری؟
من از روز موعدم تا الان که میشه ۴روز لکه بینی دارم همش منتظرم پریود بشم که نمیشم قبل موعدم بیبی زدم منفی بود الان موندم میگم نکنه باردارم
ن بابا
فداتشم، انشاالله بسلامتی و شادی نی نیتو بغل کنی... برامنم دعا کن😘❤
من تو ماه پنجم هر شب میزاشتم چون جای بچه رو سفت میکنه
ن ضرر نداره، من از هفته ۵ روزی دوتا دارم میذارم
منم تو بارداریم از ماه سوم تااخر بارداری شیاف میزاشتم ماه هشتم امپول بود فقط
ن بزار قطع نکن لک ام قطع شد بزار باز تا دکترت گفته قطع نکن چون یهو باز میشه. چون شیاف میزاری ول کنی خطرناکه دکترت خودش میگه چیکارکنی
منم همون روز که رفتم دکتر برام نوشت هر شب استفاده میکنم میگفتم درد کمر شکن دارم برام نوشت
نه عزیزم ابجی من از دوماهگی تا روزی که زایمان کرد هرروز میگذاشت... فقط باعث میشه بچه پایین نیاد و خدایی نکرده نیفته یا سقط نشه
اره ضرر داره اما برای ۳ماهه اول و البته تا زمانی ک نیاز هست ایرادی نداره.
هر دارویی باید به اندازه مصرف بشه،
حتی در مورد داروهایی که در بارداری منعی ندارند هم این قانون صدق میکنه؛
ن جای بچه رو سفت میکنه
نه هیچ ضرری نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.