۴ پاسخ

بچه منم نارس بدنیا اومد. دریچه قلبش باز بود گفتن ب مرور بسته میشه اما برای کیست سرش ببر خیالت راحت شع

به نظرم ببرچکاب هم ببر چون اکثرا نارس ها کم خونی دارن

به هر حال ببری خیلی بهتره

به نظر من ببر که خیال خودت راحت شه‌. وگرنه اینجوری همش مغزت درگیره

سوال های مرتبط